Zpět do obchodu

Registrace

Média a politika v digitálním světě

Výběr publicistických i analytických materiálů pro svazek Média a politika v digitálním světě navazuje na autorovy předchozí publikace - Česká politika a média po roce 1989 (2013), Mediální manipulace a krize v České televizi (2015), Černá kniha České televize (2016) ad.

Každý ze čtyř hlavních oddílů Žantovského rukopisu nabízí zaostřené pohledy na ústřední otázky současné české a slovenské mediální scény, které běžnému čtenáři snadno unikají.

150 Kč

Média a politika v digitálním světě

Kód: 15

Výběr publicistických i analytických materiálů pro svazek Média a politika v digitálním světě navazuje na autorovy předchozí publikace - Česká politika a média po roce 1989 (2013), Mediální manipulace a krize v České televizi (2015), Černá kniha České televize (2016) ad.

Každý ze čtyř hlavních oddílů Žantovského rukopisu nabízí zaostřené pohledy na ústřední otázky současné české a slovenské mediální scény, které běžnému čtenáři snadno unikají.

Recenze: Bohumír Štědroň

Promyšleně a velmi kriticky koncipovaná publikace se týká významného období v nejnovější historii ČR, kdy po roce 1990 byla degenerovaná feudální monarchie se státním marxistickým náboženstvím (které působilo jako opium a vytvářelo falešné vědomí o dokonalosti bývalého politického systému) nahrazena otevřeným politickým systémem s mnoha identifikovatelnými komponentami chaosu (složitější soudní případ může nekonečně dlouho cirkulovat mezi jednotlivými stupni řízení) a anarchie (absence zákona o lobbingu, lichvě, selektivní uplatňování práva, trestně stíhat je prakticky možné jen občany ČR, řada médií se chová jako samosprávná družstva a ignorují právní systém ČR aj.). Jednou ze změn, které se odehrály na mediálním poli po roce 1990, byl vznik tzv. duálního systému v rozhlasovém a televizním vysílání. Tak vzniká zcela nová situace: dosud monopolně působící státní rozhlas a televize se stávají mediálními institucemi nového veřejnoprávního typu, a současně konkurenční prostředí bude vytvářet segment soukromých provozovatelů vysílání.Samotná kniha se skládá ze 4 základních částí. První část Česká média v prostoru a čase obsahuje 8 studií, analyzujících výsledky voleb jako mediální produkt, reformu mediální legislativy, nová média a rozpad hodnot, cenzuru a moc médií.

Zdroj: https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=750494

Jméno značky: Petr Žantovský
Kategorie: Novinky
Autor: .
Dostupnost: Skladem
150 Kč
Zpět do obchodu

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení